Dnes je utorok 22. júla 2025, meniny má Magdaléna a zajtra Olga
Jeep Cherokee XJ - home made uprava
Autor |
Správa |
Jojdo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55 Príspevky: 384 Bydlisko: Prievidza
|
Mam tam chladic original z Jeepa z toho 4litra, no bez vrtule to vo vyjazdoch nestihalo uchladit. Mam v pivnici chladic z golfa IV z 1,9TD I, tak uvazujem ze ho ta dam a napojim dva za sebou (do serie) s tym Jeepackym, mam tam dost miesta aj na dva chladice, takze by to mohlo splnit ucel. Zistoval som nieco okolo chladicov ako mi pisal Efendi napr. z tej A4. celkovy chladiaci objem chladica (litre, ktore uvadzam neznamena ze tolko nemrznucej tam ide  ale vypocitany objem podla rozmerov chladica) Audi A4 2,5 TDI 8 az 9 litrov VW G4 1,9 TDI 6 az 8 litrov JEEP ma 9,8 litrov (lacne napodobeniny 6 litrov) z tohoto usudzujem ze je pre mna najvhodnejsi ten Jeepacky a dopomozem mu tym z G4. Toto je vsak dvojsecna zbran, kedze niesom zastancom toho, aby do motora sla prilis studena voda, to znamena ze ak dva chladice budu prilis, tak to dam do povodneho stavu.
_________________ Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma) Nissan Patrol Y60 2,8
|
Štv, 14.03.2013, 10:22 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
podľa mňa by si sa skôr mal zamerať na výkon elektrického vetráku a nie na objem chladiča. Dôležitejšie je koľko litrov vzduchu za jednotku času prejde cez chladič ak tam teda máš pôvodný chladič. Benzínové Jeepy majú pracovnú teplotu okolo 100°C takže ropákovi ktorý vytvára menej tepla by ten chladič mal bohate stačiť.
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 14.03.2013, 10:43 |
|
 |
Klokan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 28.12.2009, 20:22 Príspevky: 1042 Bydlisko: Pezinok Lošonec
|
Poskusenosti ze som musep odmontovat kapotu aby som dosiel domov tak som ties nahodil elektri,ku vrtulu z naprv punta a otom z matiza a chladic som kvoli naviaku nahodil z renault 11 je hlinikovy a zatial stacil
_________________ Jeep zj 4.0 1994 Jeep xj 4.0 H.O.1996 Mazda 323 bf turbo 4wd Multipla CNG Ex. Jeep cherokee 2.1 Ex.LKT 81 T Ex.UKT 6340 Ex .suzuki samurai 1,3 sj510 0904976223
|
Štv, 14.03.2013, 10:49 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8016 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
DjJojdo ak bys mal cestu tadialtok,, dam ti jeden chladic a ten vlaboruj bude super,,
citroen BX, 1,9tdi,, je hlinikovy a bohato postaci,, je ako novy,,
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Štv, 14.03.2013, 11:02 |
|
 |
Jojdo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55 Príspevky: 384 Bydlisko: Prievidza
|
Ahojte, bol som prec tak reagujem az teraz: to romo11: Citácia: Benzínové Jeepy majú pracovnú teplotu okolo 100°C takže ropákovi ktorý vytvára menej tepla by ten chladič mal bohate stačiť. ano mas pravdu, tiez som takto uvazoval ked som montoval povodny chladic z jeepa Efendi rad by som dosiel uz len aby som videl tvojho jeepa  podla toho co citam tvoje prispevky na fore tak sa ozaj v jeepoch vyznas dobre, rad by som videl ukazkovu pracu ako to ma byt dobre spravene a v neposlednom rade aby to aj vyzeralo ako ma, nie tie moje neobrusene zvary a podobne  . nevies nahodou ake ma rozmery ten chladic? pouvazoval by som aj nad tou variantou. A aky mas nazor na dva chladice? mozno by nemuseli byt ani do serie zapojene ale paralelne, bol by lepsi prietok a vodu by to az tak neprechladzovalo.
_________________ Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma) Nissan Patrol Y60 2,8
|
Sob, 16.03.2013, 15:49 |
|
 |
Jojdo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55 Príspevky: 384 Bydlisko: Prievidza
|

Taaakze pustil som sa do rozoberania. Bude sa robit: - zmena prevodovky a rozvodovky na Jeepacku - prerabka zadneho aj predneho kardanu na dvojkriz - nove brzdy - zadok na struny a ramena - predok na struny z kombajna a long army - home made - prerabka komplet kabelaze a elektriky - vsetko predtym odflaknute prerobit a poriadne spravit - povrchove upravy naprav a inych koroziou zasiahnutych casti (na stastie toho nieje vela, kedze jeepik nebol takmer vobec hnily) - instalacia palubovky a kurenia zo subaru (kedze to bol anglican, povodna palubka isla na smetisko...) - a mnoho inych drobnosti Vsetko som pozhadzoval a zacal som brusit a kefovat napravy, najskor sla zakladna farba a potom vrchna. Co sa tyka brzd, vymenil som zadne oblozenie, predne pakne, zadne valceky, predny som okefoval a natrel kaldivkovou farbou, dopredu zakupil nove kotuce. na prednej naprave som vymenil krize na poloosiach - dakujem Allmetal za krize, rychle dodanie, primerana cena, dobra komunikacia nahodil som naspat prednu napravu, chcel som skusit co to spravi ked tam hodim tie struny z kombajna. Hore som si vyrobil sialku na strunu: a vysledok: je to brutalne vysoke,je mozne ze budem skracovat tie struny, no to urobim az nakoniec, ked budu pozvarane ramena a vyrobene silentbloky a budem si isty ze to bude treba. Dovod rezania struny je ten, ze neviem ci ma predny kardan pusti tak nizko aj napriek topmu, ze tam je dvojkriz. Momentalne som vybral motor a idem ho ocistit, par veci pretesnit, poprerabat sanie, olejovu vanu. Rovnako sa pokusam prerobit lamelu aby pasovala na fiatacky zotrvak a vnutorne ozubenie na prevodovku. To som si este neni isty ako to budem riesit no nieco vymyslim. Hned po tom zacnem vyrabat zvon medzi prevodovku a motor. O dalsom postupe vas budem informovat 
_________________ Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma) Nissan Patrol Y60 2,8
|
Str, 08.05.2013, 13:25 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
Jojdo píše: Taaakze pustil som sa do rozoberania. na prednej naprave som vymenil krize na poloosiach - dakujem Allmetal za krize, rychle dodanie, primerana cena, dobra komunikacia no pekne - naše kríže Ale keby som bol vedel že idú na takéto auto, tak by som volil jednoznačne originál Dana-Spicer . 
|
Štv, 09.05.2013, 10:58 |
|
 |
Jojdo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55 Príspevky: 384 Bydlisko: Prievidza
|
tusim mi aj ten ponukali, ale vybral som lacnejsiu alternativu, uvidim co vydrzi 
_________________ Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma) Nissan Patrol Y60 2,8
|
Štv, 09.05.2013, 12:16 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
Jojdo píše: tusim mi aj ten ponukali, ale vybral som lacnejsiu alternativu, uvidim co vydrzi  vydrží presne toľko koľko stojí  práve preto píšem že keby som vedel na aké auto to ide,tak by som jožovi nič horšie od Spicera neponúkal. Aké tam máš guym? rozmer, vzor....
|
Štv, 09.05.2013, 12:24 |
|
 |
Jojdo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55 Príspevky: 384 Bydlisko: Prievidza
|
R15, rozmer ti presny nepoviem, ale vzor T3, je to asi od vranika, protektor. Auto jazdi len po hore, max 50km/h.
_________________ Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma) Nissan Patrol Y60 2,8
|
Štv, 09.05.2013, 12:39 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
 ved prave to ze T3 a po hore. t3 je zaberova guma ktora dokaze polamat aj ine veci
|
Pia, 10.05.2013, 16:02 |
|
 |
Mayko
Učeň
Registrovaný: Pon, 07.01.2013, 22:59 Príspevky: 40 Bydlisko: Kožany 33
|
ZDravím tak čo ako ide praca na jeepke ? nemáš dake nove fotky ?
_________________ Jeep cherokee xj 4L , 31" T3 , 6 lift ..
|
Ned, 12.05.2013, 23:06 |
|
 |
pablo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1377 Bydlisko: Púchov
|
Do terénu jedine kríže spicer a pod. Mám ich na predu skoro rok, okrem toho že hneď chitili hrdzu a už ani nieje poznat že su to spiceri sa dtžia statočne  bral som ich od "Pal"-a tuším po 38 € kus. 
_________________ ~`<| _________ oooo __ ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka
|
Pon, 13.05.2013, 8:26 |
|
 |
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
no na tie t3 zasa... ked nieco ma odist je lepsie ked to bude kriz a nie nieco vo vnutri. spiceri nie su krize (=spotrebak) urcene na tazky teren a lamanie ale do serioveho auta
|
Pon, 13.05.2013, 9:15 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
rustycj píše: no na tie t3 zasa... ked nieco ma odist je lepsie ked to bude kriz a nie nieco vo vnutri. Rusty ako sa to vezme. Ideálny stav je vtedy, keď najslabším článkom bude motor (tak aby nevedel tým nápravám ublížiť) a to na Jeepe bez zmeny náprav nedosiahneš . A aj tak stále ostáva riziko jazdeckej chyby. A potom je práve ten moment že kedy má čo prasknúť a ako prasknúť. A roztrhnutý kríž dokáže dojebabrať všetko naokolo. Mám pár fotiek ak by si chcel. rustycj píše: spiceri nie su krize (=spotrebak) urcene na tazky teren a lamanie ale do serioveho auta áno je to spotrebák (ako všetky kríže) a v tejto kategórii sú Dana-Spicer asi najspoľahlivejšie. A áno, ŽIADNE z týchto krížov nie sú určené pre ťažký terén, tam sa používajú iné riešenia. Existujú kríže pre závodné aplikácie, plne rozoberateľné a repasovateľné, postavené na trecích uloženiach, ale tieto zasa nie sú vôbec použiteľné na normálne cesty, menia sa po každom závode v kombinácii so sériovými poloosami sú úplne zbytočné
|
Pon, 13.05.2013, 9:38 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|