Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 22.07.2025, 7:31
Dnes je utorok 22. júla 2025, meniny má Magdaléna a zajtra Olga




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 129 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Ďalší
 Jeep Cherokee XJ - home made uprava 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55
Príspevky: 384
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
Mam tam chladic original z Jeepa z toho 4litra, no bez vrtule to vo vyjazdoch nestihalo uchladit. Mam v pivnici chladic z golfa IV z 1,9TDI, tak uvazujem ze ho ta dam a napojim dva za sebou (do serie) s tym Jeepackym, mam tam dost miesta aj na dva chladice, takze by to mohlo splnit ucel.

Zistoval som nieco okolo chladicov ako mi pisal Efendi napr. z tej A4.

celkovy chladiaci objem chladica (litre, ktore uvadzam neznamena ze tolko nemrznucej tam ide :D ale vypocitany objem podla rozmerov chladica)

Audi A4 2,5 TDI 8 az 9 litrov
VW G4 1,9 TDI 6 az 8 litrov
JEEP ma 9,8 litrov (lacne napodobeniny 6 litrov)

z tohoto usudzujem ze je pre mna najvhodnejsi ten Jeepacky a dopomozem mu tym z G4. Toto je vsak dvojsecna zbran, kedze niesom zastancom toho, aby do motora sla prilis studena voda, to znamena ze ak dva chladice budu prilis, tak to dam do povodneho stavu.

_________________
Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma)
Nissan Patrol Y60 2,8


Štv, 14.03.2013, 10:22
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
podľa mňa by si sa skôr mal zamerať na výkon elektrického vetráku a nie na objem chladiča. Dôležitejšie je koľko litrov vzduchu za jednotku času prejde cez chladič ak tam teda máš pôvodný chladič. Benzínové Jeepy majú pracovnú teplotu okolo 100°C takže ropákovi ktorý vytvára menej tepla by ten chladič mal bohate stačiť.

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Štv, 14.03.2013, 10:43
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Pon, 28.12.2009, 20:22
Príspevky: 1042
Bydlisko: Pezinok Lošonec
Odpoveď s citáciou
Poskusenosti ze som musep odmontovat kapotu aby som dosiel domov tak som ties nahodil elektri,ku vrtulu z naprv punta a otom z matiza a chladic som kvoli naviaku nahodil z renault 11 je hlinikovy a zatial stacil

_________________
Jeep zj 4.0 1994
Jeep xj 4.0 H.O.1996
Mazda 323 bf turbo 4wd
Multipla CNG
Ex. Jeep cherokee 2.1
Ex.LKT 81 T
Ex.UKT 6340
Ex .suzuki samurai 1,3 sj510
0904976223


Štv, 14.03.2013, 10:49
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 8016
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
DjJojdo ak bys mal cestu tadialtok,, dam ti jeden chladic a ten vlaboruj bude super,,

citroen BX, 1,9tdi,, je hlinikovy a bohato postaci,, je ako novy,,

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Štv, 14.03.2013, 11:02
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55
Príspevky: 384
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
Ahojte, bol som prec tak reagujem az teraz:

to romo11:
Citácia:
Benzínové Jeepy majú pracovnú teplotu okolo 100°C takže ropákovi ktorý vytvára menej tepla by ten chladič mal bohate stačiť.

ano mas pravdu, tiez som takto uvazoval ked som montoval povodny chladic z jeepa :smt023

Efendi rad by som dosiel uz len aby som videl tvojho jeepa :wink: podla toho co citam tvoje prispevky na fore tak sa ozaj v jeepoch vyznas dobre, rad by som videl ukazkovu pracu ako to ma byt dobre spravene a v neposlednom rade aby to aj vyzeralo ako ma, nie tie moje neobrusene zvary a podobne :smt156 . nevies nahodou ake ma rozmery ten chladic? pouvazoval by som aj nad tou variantou. A aky mas nazor na dva chladice? mozno by nemuseli byt ani do serie zapojene ale paralelne, bol by lepsi prietok a vodu by to az tak neprechladzovalo.

_________________
Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma)
Nissan Patrol Y60 2,8


Sob, 16.03.2013, 15:49
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55
Príspevky: 384
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
Taaakze pustil som sa do rozoberania.

Bude sa robit:

- zmena prevodovky a rozvodovky na Jeepacku
- prerabka zadneho aj predneho kardanu na dvojkriz
- nove brzdy
- zadok na struny a ramena
- predok na struny z kombajna a long army - home made
- prerabka komplet kabelaze a elektriky
- vsetko predtym odflaknute prerobit a poriadne spravit
- povrchove upravy naprav a inych koroziou zasiahnutych casti (na stastie toho nieje vela, kedze jeepik nebol takmer vobec hnily)
- instalacia palubovky a kurenia zo subaru (kedze to bol anglican, povodna palubka isla na smetisko...)
- a mnoho inych drobnosti

Vsetko som pozhadzoval a zacal som brusit a kefovat napravy, najskor sla zakladna farba a potom vrchna.
Obrázok 
Obrázok 
Co sa tyka brzd, vymenil som zadne oblozenie, predne pakne, zadne valceky, predny som okefoval a natrel kaldivkovou farbou, dopredu zakupil nove kotuce.
Obrázok 

na prednej naprave som vymenil krize na poloosiach - dakujem Allmetal za krize, rychle dodanie, primerana cena, dobra komunikacia :smt023
Obrázok 

nahodil som naspat prednu napravu, chcel som skusit co to spravi ked tam hodim tie struny z kombajna. Hore som si vyrobil sialku na strunu:
Obrázok 

a vysledok: je to brutalne vysoke,je mozne ze budem skracovat tie struny, no to urobim az nakoniec, ked budu pozvarane ramena a vyrobene silentbloky a budem si isty ze to bude treba. Dovod rezania struny je ten, ze neviem ci ma predny kardan pusti tak nizko aj napriek topmu, ze tam je dvojkriz.
Obrázok 
Obrázok 

Momentalne som vybral motor a idem ho ocistit, par veci pretesnit, poprerabat sanie, olejovu vanu. Rovnako sa pokusam prerobit lamelu aby pasovala na fiatacky zotrvak a vnutorne ozubenie na prevodovku. To som si este neni isty ako to budem riesit no nieco vymyslim. Hned po tom zacnem vyrabat zvon medzi prevodovku a motor.
O dalsom postupe vas budem informovat :smt156

_________________
Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma)
Nissan Patrol Y60 2,8


Str, 08.05.2013, 13:25
Profil WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Jojdo píše:
Taaakze pustil som sa do rozoberania.


na prednej naprave som vymenil krize na poloosiach - dakujem Allmetal za krize, rychle dodanie, primerana cena, dobra komunikacia :smt023
Obrázok



no pekne - naše kríže :-D
Ale keby som bol vedel že idú na takéto auto, tak by som volil jednoznačne originál Dana-Spicer . :|

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Štv, 09.05.2013, 10:58
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55
Príspevky: 384
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
tusim mi aj ten ponukali, ale vybral som lacnejsiu alternativu, uvidim co vydrzi ;-)

_________________
Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma)
Nissan Patrol Y60 2,8


Štv, 09.05.2013, 12:16
Profil WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Jojdo píše:
tusim mi aj ten ponukali, ale vybral som lacnejsiu alternativu, uvidim co vydrzi ;-)


vydrží presne toľko koľko stojí :-)
práve preto píšem že keby som vedel na aké auto to ide,tak by som jožovi nič horšie od Spicera neponúkal. Aké tam máš guym? rozmer, vzor....

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Štv, 09.05.2013, 12:24
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55
Príspevky: 384
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
R15, rozmer ti presny nepoviem, ale vzor T3, je to asi od vranika, protektor. Auto jazdi len po hore, max 50km/h.

_________________
Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma)
Nissan Patrol Y60 2,8


Štv, 09.05.2013, 12:39
Profil WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
:roll: ved prave to ze T3 a po hore. t3 je zaberova guma ktora dokaze polamat aj ine veci

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 10.05.2013, 16:02
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Pon, 07.01.2013, 22:59
Príspevky: 40
Bydlisko: Kožany 33
Odpoveď s citáciou
ZDravím tak čo ako ide praca na jeepke ? nemáš dake nove fotky ?

_________________
Jeep cherokee xj 4L , 31" T3 , 6 lift ..


Ned, 12.05.2013, 23:06
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24
Príspevky: 1377
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Do terénu jedine kríže spicer a pod. Mám ich na predu skoro rok, okrem toho že hneď chitili hrdzu a už ani nieje poznat že su to spiceri sa dtžia statočne :-D bral som ich od "Pal"-a tuším po 38 € kus. :)

_________________
~`<| _________ oooo __
~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\
~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\
~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )

Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného..
Jeep XJ 4.0 cestná leštenka


Pon, 13.05.2013, 8:26
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
no na tie t3 zasa... ked nieco ma odist je lepsie ked to bude kriz a nie nieco vo vnutri.
spiceri nie su krize (=spotrebak) urcene na tazky teren a lamanie ale do serioveho auta


Pon, 13.05.2013, 9:15
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
rustycj píše:
no na tie t3 zasa... ked nieco ma odist je lepsie ked to bude kriz a nie nieco vo vnutri.


Rusty ako sa to vezme. Ideálny stav je vtedy, keď najslabším článkom bude motor (tak aby nevedel tým nápravám ublížiť) a to na Jeepe bez zmeny náprav nedosiahneš .
A aj tak stále ostáva riziko jazdeckej chyby. A potom je práve ten moment že kedy má čo prasknúť a ako prasknúť. A roztrhnutý kríž dokáže dojebabrať všetko naokolo. Mám pár fotiek ak by si chcel.


rustycj píše:
spiceri nie su krize (=spotrebak) urcene na tazky teren a lamanie ale do serioveho auta


áno je to spotrebák (ako všetky kríže) a v tejto kategórii sú Dana-Spicer asi najspoľahlivejšie.
A áno, ŽIADNE z týchto krížov nie sú určené pre ťažký terén, tam sa používajú iné riešenia.
Existujú kríže pre závodné aplikácie, plne rozoberateľné a repasovateľné, postavené na trecích uloženiach, ale tieto zasa nie sú vôbec použiteľné na normálne cesty, menia sa po každom závode
v kombinácii so sériovými poloosami sú úplne zbytočné

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 13.05.2013, 9:38
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 129 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: