Dnes je sobota 28. júna 2025, meniny má Beáta a zajtra Peter a Pavol, Petra
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 15 ] |
|
Autor |
Správa |
Ondrej PO
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 19.04.2010, 20:33 Príspevky: 274 Bydlisko: Šoma
|
Poradte ako spravne zapojit radio do cherokee XJ. Totizto vsetko vyzeralo jednoducho, kupil som aj redukciu z US koncovky na EU. Vsetko fachci, akurat, ze som to chcel mat zapojene aby to hralo aj ked vypnem zapalovanie, tak som prepojil dva droty na tej redukcii. Aj to tak funguje, no aj ked vyberiem kluc zo zapalovania ostane mi podsvietene ovladanie okien , zrkadiel a funguje aj keby podla mna nemalo. Origo radio sa zaplo az ked sa mi rozsvietili kontrolky / poloha 2 / a to mi prekazalo. Ako to ma byt vlastne spravne zapojene? Aby okna a zrkadla nesli ale radio islo aj ked vyberiem kluc zo zapalovania???
_________________ 1997 Jeep Cherokee XJ, 2,5 TD, 30" AT BF Goodrich, Green filter, trocha pridvihnuty, Rancho suspension GAZ 69 2,3 TD + M5, dvihnuty, 33" Insa Turbo T3, servo, sportove sedacky, pevnostak, spulka CBONE Premium 12000 so syntetikou atd...
|
Pon, 18.07.2011, 22:16 |
|
 |
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
nevim presne ako to je XJ ale vseobecne o zapajani radia: mozno sa tam uz niekto hral s eletrikou na radio. radio ma jeden permanent plus: na pamat radii a cas a druhy plus na zapnutie. ten moze byt nezavisle na spinacke alebo az ked zapnes kluc co acc.
aby okna a zrkadla nesli tak treba odpojit tie dva droty na tej redukcii co si premostil, zistit na co sluzi kazdy drot co ide do a z konektora. okrem inych tam je napr odvod plus /remote/ na antenu, zosilovac.
nevidim dovod preco by zrazu mali ist okna a zrkadla ked pred tym nesli...
ked chces aby islo radio nezavisle na vsetkom inom tak najjednoduchsie a urcite to nedobastli povodnu eletriku je natiahnut jednu 2.5ku od baterky a hotovo.
|
Pon, 18.07.2011, 23:43 |
|
 |
luxury
Frajer
Registrovaný: Sob, 20.06.2009, 14:29 Príspevky: 201 Bydlisko: Žiar nad Hronom
|
v spínačke je ešte jedna poloha otoč klúč úplne k sebe vledy sa všetky prístroje vypnú všetko osvetlenie aj ventilátor ide len rádio. To si ale asi skúsil....
tiež som za to aby si zbytočne nič origo nerušil
|
Uto, 19.07.2011, 8:30 |
|
 |
Ondrej PO
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 19.04.2010, 20:33 Príspevky: 274 Bydlisko: Šoma
|
Viem, ze spinacia ma tuto polohu. Mne to tak aj funguje, len mi dost prekaza to pipanie ked necham otvorene soferove dvere a kluc v zapalovani. Preto chcem napojit radio tak, aby islo aj ked kluc vytiahnem. A vtedy prestane pipat aj to kurca co upozornuje na otvorene dvere...
_________________ 1997 Jeep Cherokee XJ, 2,5 TD, 30" AT BF Goodrich, Green filter, trocha pridvihnuty, Rancho suspension GAZ 69 2,3 TD + M5, dvihnuty, 33" Insa Turbo T3, servo, sportove sedacky, pevnostak, spulka CBONE Premium 12000 so syntetikou atd...
|
Uto, 19.07.2011, 9:51 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
Ondrej PO píše: Poradte ako spravne zapojit radio do cherokee XJ. Totizto vsetko vyzeralo jednoducho, kupil som aj redukciu z US koncovky na EU. Vsetko fachci, akurat, ze som to chcel mat zapojene aby to hralo aj ked vypnem zapalovanie, tak som prepojil dva droty na tej redukcii. Aj to tak funguje, no aj ked vyberiem kluc zo zapalovania ostane mi podsvietene ovladanie okien , zrkadiel a funguje aj keby podla mna nemalo. Origo radio sa zaplo az ked sa mi rozsvietili kontrolky / poloha 2 / a to mi prekazalo. Ako to ma byt vlastne spravne zapojene? Aby okna a zrkadla nesli ale radio islo aj ked vyberiem kluc zo zapalovania???
no a tym si vlastne natvrdo prepojil cele tie dva okruhy - pustil si napajanie aj do vetvy, ktora ma byt pod napatim LEN pri zapnutom kluciku.
Takze pekne rozpoj to ci si prepojil, "klucikove" napajanie na strane radia odstrihny a spoj ho s trvalym napajanim.
Ale este raz: NA STRANE RADIA, NIE NA STRANE AUTOVEJ KABLOVACKY !!!!
|
Uto, 19.07.2011, 12:02 |
|
 |
Ondrej PO
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 19.04.2010, 20:33 Príspevky: 274 Bydlisko: Šoma
|
Celkom dobre tomu nem rizumien. Ved ja som s origo kablivackou nic nerobil. Len na tej redukcii som spojil dva kable spolu. Tie teraz rozpojim no ked vypnem kluc bude ticho... Ako to prepojit aby to hralo, ale len radio... Aby som to s nicim opat nezapojil?
_________________ 1997 Jeep Cherokee XJ, 2,5 TD, 30" AT BF Goodrich, Green filter, trocha pridvihnuty, Rancho suspension GAZ 69 2,3 TD + M5, dvihnuty, 33" Insa Turbo T3, servo, sportove sedacky, pevnostak, spulka CBONE Premium 12000 so syntetikou atd...
|
Uto, 19.07.2011, 13:47 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
Ondrej PO píše: Celkom dobre tomu nem rizumien. Ved ja som s origo kablivackou nic nerobil. Len na tej redukcii som spojil dva kable spolu. Tie teraz rozpojim no ked vypnem kluc bude ticho... Ako to prepojit aby to hralo, ale len radio... Aby som to s nicim opat nezapojil?
ano a tym padom si spojil aj kable na strane autovej kablovacky
povedane inak - na svorkovnici radia to musi byt spojene, ale uz to nesmie dalej pokracovat na stranu auta.
|
Uto, 19.07.2011, 15:40 |
|
 |
KIRA
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40 Príspevky: 285 Bydlisko: TT kraj stred
|

To ondrej PO:
no ono sa to prevazne robi tak ako si to mal povodne. Aj ja to mam na forde tak. vytiahnem kluc a radio sa vypne. No ide zapat bez kluca, zapne sa casovac a radio sa o hodinu vypne. Je to proti tomu aby si nezabudol zapate radio ktore ti moze vymlatit baterku.
To co potrebujes ty sa da aj pomerne jednoducho. zober z tvrdeho plusu (ten co ide rovno z baterky) cez poistku drat. poistku daj co najblizsie k baterke (nemusi byt rovno na nej ale cim blizsie tym lepsie) poistku o radu vyssiu nez je v zadu v radiu pichnuta (napr v radiu mas 10A poisku tak hentam si daj 15A) a na tento kabel pripojis tie spojene plusy z radia. Takto si obysiel uplne vsetku elektroniku v aute.
Mozno by nebolo zle si to skusit nanecisto len tak natiahnutym kablom od baterky.
Ked to takto urobis bude jedno ci mas nastartovane alebo klucik vonku. pojde to stale rovnako aj v stredu aj piatok.
Keby niekto rypal ze sa to da aj inteligentnejsie, tak samozrejme da, ale nepoznam elektriku tvojho auta a toto je blbovzdorna vec, ktora bude fungovat v kazdom aute. 
_________________ Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo Mazda 3 Z6 2007
rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97
|
Pon, 12.09.2011, 23:02 |
|
 |
Ondrej PO
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 19.04.2010, 20:33 Príspevky: 274 Bydlisko: Šoma
|
Uz to mam zapojene, nevybija baterky, hraje aj bez kluca... Ale dik za radu 
_________________ 1997 Jeep Cherokee XJ, 2,5 TD, 30" AT BF Goodrich, Green filter, trocha pridvihnuty, Rancho suspension GAZ 69 2,3 TD + M5, dvihnuty, 33" Insa Turbo T3, servo, sportove sedacky, pevnostak, spulka CBONE Premium 12000 so syntetikou atd...
|
Pon, 12.09.2011, 23:09 |
|
 |
KIRA
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40 Príspevky: 285 Bydlisko: TT kraj stred
|
N.Z. 
_________________ Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo Mazda 3 Z6 2007
rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97
|
Pon, 12.09.2011, 23:37 |
|
 |
peporion
Učeň
Registrovaný: Sob, 31.08.2013, 20:00 Príspevky: 22 Bydlisko: Ružindol.. okr TT
|
Zdravím,ako je to s tým klucom na xj 97 a vyssie, viem ze na ,,95,, to tak mám. Inak budem mat napredaj origo radio,len ho dam odblokovat... Este jedna otázka kde kupim tu redukciu a suflík ako nahradu za origo radio..?
xj 95/97 2,5td
|
Ned, 28.12.2014, 20:17 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8014 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
noo na bazosi najdes toho habadej len treba sa trosku tam pokukat...
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Ned, 28.12.2014, 20:37 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
Tu redukciu na 1 din radio si vygoogli. Ja som ju tak na nete niekde nasiel, stoji to par supov...
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Ned, 28.12.2014, 20:40 |
|
 |
peporion
Učeň
Registrovaný: Sob, 31.08.2013, 20:00 Príspevky: 22 Bydlisko: Ružindol.. okr TT
|
Díky za radu. A ako je to s tým klucom? na ,,95,, to poznám ale na ,,97,, to tuším tak nejde 
|
Ned, 28.12.2014, 21:23 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
Mne na r.v.2000 bez klucu nejde. Ale nemam potrebu to prerabat aby to hralo bez kluca..
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Ned, 28.12.2014, 23:06 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 15 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|