Dnes je sobota 19. júla 2025, meniny má Dušana a zajtra Ilj, Eliáš
Autor |
Správa |
UchoTD
Učeň
Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58 Príspevky: 95 Bydlisko: BB
|
Ma niekto skusenost s montazou 2.8td do l200 1997? V anglicku sa tam montovali,pripadne ci niekto vie ci pasuje prevodovka medzi 2.8/2.5 easy select .
_________________Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.
|
Str, 26.08.2015, 20:34 |
|
 |
Tomas.Z
Začínajúci koumák
Registrovaný: Štv, 08.05.2014, 21:10 Príspevky: 119 Bydlisko: Tvrdošín
|
2,8td je inakšia ako 2,5td, ma iné uchytenie, inak otočenä vaňu, ináč priečku na šasoch a iné uloženie na šasoch na silentbloky motora - 13cm inde. Nebude ti celkom sedieť ani výška. Čiže by si musel prevariť šasy. Spraviť sa dá všetko. A na prevodovku ti takisto nesadne, resp- sadne, aj ju prikrútiš, ale prevodovku je dosť iná na 2,5 ako na 2,8td, takže ti to nebude fungovať. Ak budeš dávať 2,8, daj tam Pajerácku prevodovku tiež 2,8 a so SuperSelectom. len to už je dalšia prestavba.
_________________ Mitsubishi Pajero stále vo vývoji
00 421 948 529 882
|
Str, 26.08.2015, 21:42 |
|
 |
UchoTD
Učeň
Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58 Príspevky: 95 Bydlisko: BB
|
no mňa hlavne zaujíma,či pasuje 2.8td motor na 2.5td prevodovku v dvestovke len mi potom nieje jasné ako tam montovali 2.8td do GB verzii ked to je celé posunuté inde. veľmi rád by som tam namontoval 2.8. nechcem to prerábať na superselect lebo to už je rozsiahla prerábka,skôr by som tam dostal easyselect prevodovku a motor z pajera z GB verzie čo by si odporúčal najlepšie?
_________________Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.
|
Str, 26.08.2015, 21:46 |
|
 |
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
Nebolo by najjednoduchšie doviezť totú 2.8 z UK?
Na druhej strane superselect má výhodu medzidifu, ktorý sa občas hodí
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž.. 
|
Str, 26.08.2015, 21:51 |
|
 |
UchoTD
Učeň
Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58 Príspevky: 95 Bydlisko: BB
|
najjednoduchšie pre mňa je kupit 2.8 motor a napratat ho do mojej dvestovky,len ma zaujima ako to je vlastne medzi tymi prevodovkami. jasne,že superselect sa hodí vždy,ale k tomu by bolo aj Diffy.
_________________Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.
|
Str, 26.08.2015, 21:54 |
|
 |
farky
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56 Príspevky: 462 Bydlisko: Nitra
|
aj do pajera sa dávala 2,5 alebo 2,8, a pre každý motor je iný rám, iná prevodovka... do tvojho auta 2,8 nenahodíš, musel by si prerábať všetko čo ti hore písal Tomas.z ešte aj spojka je myslím iná, 2.8 má ťažné ložisko, 2.5 má tlačné
_________________Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka 
|
Str, 26.08.2015, 22:00 |
|
 |
UchoTD
Učeň
Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58 Príspevky: 95 Bydlisko: BB
|
jasne máš pravdu,tu je hned prvy problem-toto ma vôbec nenapadlo,že 2.5td má tlačné a 2.8 už ťažné ložisko takže by musel ist komplet motor aj prevodovka dalšia vec je,že chystám 5cm bodylift a posunút diferenciál trošku nižšie kvôli poloosam a podložiť čapy 3cm. ak by niekto mal nahodou pristup k rámu z 2.5 a porovnat to cele naproti rámu z 2.8 kludne z pajera,bol by som rád ža každé info,bude to +/- podobné.
_________________Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.
|
Str, 26.08.2015, 22:02 |
|
 |
Tomas.Z
Začínajúci koumák
Registrovaný: Štv, 08.05.2014, 21:10 Príspevky: 119 Bydlisko: Tvrdošín
|
Spojka je ináč ovládaná, jedna je liatinová, druhá hlíníková, 2,8 je trošku robustnejšia, vačšia, má takisto trochu ináč silentbloky, ale to nieje taký problém, pretože priečka pod prevodovou sa dá prešrobovať. 2,5td má inakšie prevody, ktoré by boli zase lepšie z 2,8-kou. Je inak veľký zotrvák s vencom, iný priemer, iný počet šrobov. Je iná prídavka, kardany nepasujú, 2,8 má väčšie vývody, viac zubov, sú mohutnejšie.
Ak to chceš robiť, kúp celé auto 2,8 a prerábaj to tak, prípadne nechaj aj šasy z pajera 2,8 a predlž ich, su robustnejšie a pevnejšie. Ak si pozrieš české forum, tak tam behá jedná taká L200 so spodkom z Pajera, velmi pekný projekt.
_________________ Mitsubishi Pajero stále vo vývoji
00 421 948 529 882
|
Str, 26.08.2015, 22:36 |
|
 |
UchoTD
Učeň
Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58 Príspevky: 95 Bydlisko: BB
|
takže prevodovka by bola usadená kedže priečka sa dá prekrútit,teraz by bolo usadit motor,prevarit šasy to je jasné,a použiť kardany z 2.8td-pripadne nieje možné použiť výstup z kardanu z 2.8 a zbytok kardan 2.5? alebo najlepšie použiť celý 2.8td kardan-boh vie ako to sedí dlžkovo, takže idealne idem zhanat nejaké pajero s 2.8 motorom  skusim pohladat ten projekt,velka vdaka,vidno,že máš kopu skuseností  ak nahodou máš ten link na tu upravu niekde po ruke,postni ho sem prosim 
_________________Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.
|
Str, 26.08.2015, 22:40 |
|
 |
ljubo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 16.02.2010, 23:02 Príspevky: 136 Bydlisko: LM
|
najlepsie kupit 2.8-ickove pajo GB alebo bez tp,prehodit motor,prevodovku,kardany a prevarit drziaky a zvysok co ostane rozpredat,to asi najlacnejsie riesenie tohto projektu,okrem ineho budes mat po ruke aj chladic,bo je asi vacsi respektivne hrubsi,hadice a ine drobnosti a k tomu projektu by ma zaujimalo ci zadna naprava ostava na listoch alebo pruzinach
|
Str, 26.08.2015, 23:08 |
|
 |
UchoTD
Učeň
Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58 Príspevky: 95 Bydlisko: BB
|
presne touto cestou som začal aj ja rozmýšlať,určite ak niekoho ešte niečo napadne nech napíše,ja budem postupne pridavat čo sa deje 
_________________Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.
|
Str, 26.08.2015, 23:11 |
|
 |
ljubo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 16.02.2010, 23:02 Príspevky: 136 Bydlisko: LM
|
a este k tej prevodovke treba male zmeny na elektroinstalacii,aby spravne ukazovala na budikoch co ma zaradene pridavka
|
Str, 26.08.2015, 23:15 |
|
 |
UchoTD
Učeň
Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58 Príspevky: 95 Bydlisko: BB
|
to by nemal byt problem,mam pristup ku všetkych schemam a elektroinštalaciam,tak to by som už nejako doriešil. teraz sa začin hladat hlavne vhodný darca 
_________________Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.
|
Str, 26.08.2015, 23:17 |
|
 |
pablo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1377 Bydlisko: Púchov
|
Ak niekto takýto projekt začne, tak poprosím vela foto, strašne sa mi L200 začala páčiť 
_________________ ~`<| _________ oooo __ ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka
|
Str, 26.08.2015, 23:18 |
|
 |
UchoTD
Učeň
Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58 Príspevky: 95 Bydlisko: BB
|
určite sa do toho pustím,len koľko to bude trvat a fotím všetko takže každý pohyb určite nafotím-inak v tom zatial nevidim nejaký veľký problém to tam dostat,zatial jediné čo je taký väčší zásah po konzultaciach je posunutie držiakov na šasoch a aby nezavadzala vaňa-diferencial.
_________________Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.
|
Str, 26.08.2015, 23:19 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|