Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 18.07.2025, 8:23
Dnes je piatok 18. júla 2025, meniny má Kamila a zajtra Dušana




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 25 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 L200 swap 2.8td 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58
Príspevky: 95
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
Ma niekto skusenost s montazou 2.8td do l200 1997? V anglicku sa tam montovali,pripadne ci niekto vie ci pasuje prevodovka medzi 2.8/2.5 easy select .

_________________
Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.


Str, 26.08.2015, 20:34
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Štv, 08.05.2014, 21:10
Príspevky: 119
Bydlisko: Tvrdošín
Odpoveď s citáciou
2,8td je inakšia ako 2,5td, ma iné uchytenie, inak otočenä vaňu, ináč priečku na šasoch a iné uloženie na šasoch na silentbloky motora - 13cm inde. Nebude ti celkom sedieť ani výška. Čiže by si musel prevariť šasy. Spraviť sa dá všetko. A na prevodovku ti takisto nesadne, resp- sadne, aj ju prikrútiš, ale prevodovku je dosť iná na 2,5 ako na 2,8td, takže ti to nebude fungovať. Ak budeš dávať 2,8, daj tam Pajerácku prevodovku tiež 2,8 a so SuperSelectom. len to už je dalšia prestavba.

_________________
Mitsubishi Pajero stále vo vývoji

00 421 948 529 882


Str, 26.08.2015, 21:42
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58
Príspevky: 95
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
no mňa hlavne zaujíma,či pasuje 2.8td motor na 2.5td prevodovku v dvestovke
len mi potom nieje jasné ako tam montovali 2.8td do GB verzii ked to je celé posunuté inde.
veľmi rád by som tam namontoval 2.8.
nechcem to prerábať na superselect lebo to už je rozsiahla prerábka,skôr by som tam dostal easyselect prevodovku a motor z pajera z GB verzie
čo by si odporúčal najlepšie?

_________________
Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.


Str, 26.08.2015, 21:46
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Nebolo by najjednoduchšie doviezť totú 2.8 z UK?

Na druhej strane superselect má výhodu medzidifu, ktorý sa občas hodí

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Str, 26.08.2015, 21:51
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58
Príspevky: 95
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
najjednoduchšie pre mňa je kupit 2.8 motor a napratat ho do mojej dvestovky,len ma zaujima ako to je vlastne medzi tymi prevodovkami.
jasne,že superselect sa hodí vždy,ale k tomu by bolo aj Diffy.

_________________
Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.


Str, 26.08.2015, 21:54
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56
Príspevky: 462
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
aj do pajera sa dávala 2,5 alebo 2,8, a pre každý motor je iný rám, iná prevodovka...
do tvojho auta 2,8 nenahodíš, musel by si prerábať všetko čo ti hore písal Tomas.z
ešte aj spojka je myslím iná, 2.8 má ťažné ložisko, 2.5 má tlačné

_________________
Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT
Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka :D


Str, 26.08.2015, 22:00
Profil ICQ
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58
Príspevky: 95
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
jasne máš pravdu,tu je hned prvy problem-toto ma vôbec nenapadlo,že 2.5td má tlačné a 2.8 už ťažné ložisko
takže by musel ist komplet motor aj prevodovka
dalšia vec je,že chystám 5cm bodylift a posunút diferenciál trošku nižšie kvôli poloosam a podložiť čapy 3cm.
ak by niekto mal nahodou pristup k rámu z 2.5 a porovnat to cele naproti rámu z 2.8 kludne z pajera,bol by som rád ža každé info,bude to +/- podobné.

_________________
Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.


Str, 26.08.2015, 22:02
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Štv, 08.05.2014, 21:10
Príspevky: 119
Bydlisko: Tvrdošín
Odpoveď s citáciou
Spojka je ináč ovládaná, jedna je liatinová, druhá hlíníková, 2,8 je trošku robustnejšia, vačšia, má takisto trochu ináč silentbloky, ale to nieje taký problém, pretože priečka pod prevodovou sa dá prešrobovať. 2,5td má inakšie prevody, ktoré by boli zase lepšie z 2,8-kou.
Je inak veľký zotrvák s vencom, iný priemer, iný počet šrobov.
Je iná prídavka, kardany nepasujú, 2,8 má väčšie vývody, viac zubov, sú mohutnejšie.

Ak to chceš robiť, kúp celé auto 2,8 a prerábaj to tak, prípadne nechaj aj šasy z pajera 2,8 a predlž ich, su robustnejšie a pevnejšie. Ak si pozrieš české forum, tak tam behá jedná taká L200 so spodkom z Pajera, velmi pekný projekt.

_________________
Mitsubishi Pajero stále vo vývoji

00 421 948 529 882


Str, 26.08.2015, 22:36
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58
Príspevky: 95
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
takže prevodovka by bola usadená kedže priečka sa dá prekrútit,teraz by bolo usadit motor,prevarit šasy to je jasné,a použiť kardany z 2.8td-pripadne nieje možné použiť výstup z kardanu z 2.8 a zbytok kardan 2.5? alebo najlepšie použiť celý 2.8td kardan-boh vie ako to sedí dlžkovo,
takže idealne idem zhanat nejaké pajero s 2.8 motorom :)
skusim pohladat ten projekt,velka vdaka,vidno,že máš kopu skuseností :)
ak nahodou máš ten link na tu upravu niekde po ruke,postni ho sem prosim :)

_________________
Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.


Str, 26.08.2015, 22:40
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Uto, 16.02.2010, 23:02
Príspevky: 136
Bydlisko: LM
Odpoveď s citáciou
najlepsie kupit 2.8-ickove pajo GB alebo bez tp,prehodit motor,prevodovku,kardany a prevarit drziaky a zvysok co ostane rozpredat,to asi najlacnejsie riesenie tohto projektu,okrem ineho budes mat po ruke aj chladic,bo je asi vacsi respektivne hrubsi,hadice a ine drobnosti a k tomu projektu by ma zaujimalo ci zadna naprava ostava na listoch alebo pruzinach


Str, 26.08.2015, 23:08
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58
Príspevky: 95
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
presne touto cestou som začal aj ja rozmýšlať,určite ak niekoho ešte niečo napadne nech napíše,ja budem postupne pridavat čo sa deje :)

_________________
Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.


Str, 26.08.2015, 23:11
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Uto, 16.02.2010, 23:02
Príspevky: 136
Bydlisko: LM
Odpoveď s citáciou
a este k tej prevodovke treba male zmeny na elektroinstalacii,aby spravne ukazovala na budikoch co ma zaradene pridavka


Str, 26.08.2015, 23:15
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58
Príspevky: 95
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
to by nemal byt problem,mam pristup ku všetkych schemam a elektroinštalaciam,tak to by som už nejako doriešil.
teraz sa začin hladat hlavne vhodný darca :)

_________________
Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.


Str, 26.08.2015, 23:17
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24
Príspevky: 1377
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Ak niekto takýto projekt začne, tak poprosím vela foto,
strašne sa mi L200 začala páčiť :smt023

_________________
~`<| _________ oooo __
~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\
~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\
~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )

Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného..
Jeep XJ 4.0 cestná leštenka


Str, 26.08.2015, 23:18
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58
Príspevky: 95
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
určite sa do toho pustím,len koľko to bude trvat :smt017 :smt017
a fotím všetko takže každý pohyb určite nafotím-inak v tom zatial nevidim nejaký veľký problém to tam dostat,zatial jediné čo je taký väčší zásah po konzultaciach je posunutie držiakov na šasoch a aby nezavadzala vaňa-diferencial.

_________________
Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.


Str, 26.08.2015, 23:19
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 25 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: