Dnes je sobota 28. júna 2025, meniny má Beáta a zajtra Peter a Pavol, Petra
Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...
Autor |
Správa |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
Ako som napisal: "aby si neodpalil kompresor, nakolko v tom je aj mazivo."
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Štv, 31.12.2015, 22:01 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
Maže olej ktorý je v kompresore
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Štv, 31.12.2015, 22:10 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
A ten sa pridava spolu s plynom pri plneni klimi. Respektive sa vsetok stary plyn s mazivom najprv odsaje a potom pri plneni sa tam prida aj mazivo.
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Štv, 31.12.2015, 22:12 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
Nie Najprv sa vymeni olej ak je to vobec potrebne ale vacsinou nie je, len pri retrofite na ine chladivo Potom sa okruh vyvakuuje cim sa odstrani vlhkost a tak sa naplni chladivom
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Štv, 31.12.2015, 22:21 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
A co s tym predkom? Ake tlmice by som mal vybrat?
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Štv, 31.12.2015, 22:23 |
|
 |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
Nechcem sa hadat, ale myslim, ze to mazivo je v chladive, dokonca je velky rozdiel kto to plni. Ja davam vsetko robit v echos bb a ti hadam vedia, ako sa to robi....
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Štv, 31.12.2015, 22:29 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
Ved sa nikto neháda  Chladivo je plyn ktorý sa v kompresore stlačí, v kondenzátore (klimachladič) sa zmení na kvapalinu a potom cez expanzný ventil zmení skupenstvo na plynné za súčasného poklesu tlaku čo sa deje vo výparníku v kabíne auta. Keď otvoríš fľašu s chladivom tak vyfučí a nezostane ani prd zneho, takže logicky nemože také niečo mazať.
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Štv, 31.12.2015, 22:46 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
Druhá vec je že olej z kompresora vo forme aerosolu po troške koluje v okruhu ale to je dosledok nie účel
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Štv, 31.12.2015, 22:47 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
Neviem no, ale vysvetlim to ako blbec... Napojili hadice takeho bazmeku na koleckach na ventili z klimi. Natukal tam co bolo treba a uz si to vrcalo a robilo krok po kroku: odsalo stare chladivo a aj mazivo (na vlastne oci som videl ako trocha "oleja" vycuclo do flasticky) potom par minut drzalo vakuum, potom to naprazdno natlakovalo, par minut drzalo tlak. Potom z druhej flasticky pustilo mazivo a uz tlacilo presnu gramaz chladiva. Tolko co si pamatam zo sledovania tej masinky. Mozno som nieco vymechal....
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Štv, 31.12.2015, 22:50 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
Urcite sa pri odsavani neodsaje vsetok olej, toto co si videl bolo len doplnenie straty oleja pri odsavani stareho chladiva, priklad ked vymontujes a namontujes chladic tak doplnis nemrzku ktora vytiekla ale isto ju nebudes odsavat z motora ak jej nic nie je
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Štv, 31.12.2015, 23:01 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
Ved o tom sa nehadam, urcite tam nieco zostane, len moja skusenost je ze sa mazivo, aspon teda nejaka cast odsala so starym chladivom... A nasledne doplnilo s chladivom.
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Štv, 31.12.2015, 23:04 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
Za normalnych okolnosti nie je nutne olej menit, ani pri beznej vymene chladiva sa to nerobi, moze dojst ku krizovej kontaminacii roznych druhov oleja. Stroje v servisoch kde to obsluhuju zauceni mechanici (co nie su chladiari) nedavaju moznost uplnej kontroly nad procesom
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Štv, 31.12.2015, 23:11 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Ake strun a tlmiče davate na ZJ v8 s pevnostakom?
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Ned, 03.01.2016, 0:29 |
|
 |
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2165 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
Medvedev píše: Ake strun a tlmiče davate na ZJ v8 s pevnostakom? Nezabudaj, ze 5.9 je este nieco "viac". Takze Ti treba zhanat struny a tlmice na 5.9 plus pevnostak (teda aspon pri niektorych znackach sa vyzaduje poznamka, ze dane ZJ je 5.9).
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Ned, 03.01.2016, 2:21 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Struny mam už pevnejšie ako tie co som mal. Občas to ešte zavrzga. Tak musim skontrolovať tlmice ci sú v poriadku. Teraz tam sú OME n39.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Ned, 03.01.2016, 11:51 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|