| Dnes je sobota 25. októbera 2025, meniny má Aurel a zajtra Demeter 
 
 
 
 
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | Správa |  
			| Andrej OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
 Príspevky: 4603
 Bydlisko: Hlavná dedina
   | dado píše: Z uzavretym medzidifom ma zadok predbieha aj pri origo napravach a uplne rovnakych pneu. A aj musi, kvoli pomeru sil medzi predkom a zadkom.Pravilno. Na strmom blatovom zjazde to je set sakra cítiť   _________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com 
 
 |  
			| Pia, 25.01.2008, 14:36 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Majod OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32
 Príspevky: 647
 Bydlisko: Ko PD
   | No teraz ti nerozumiem -ake sily máš na mysli-aky pomer sil medzi predkom a zadkom?Dve desatiny boli na diferencialoch. _________________
 UAZ,,Wrangler CRD
 
 
 |  
			| Pia, 25.01.2008, 15:26 | 
					
					   |  
		|  |  
			| dado Legenda Offroadu 
					Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
 Príspevky: 3010
 Bydlisko: Rimavská Sobota
   | pal píše: takze to nechapem. Som myslel ze 52:48 krutaku v prospech zadok. To namena ze ak je vacsi krutak vzadu, pri zhodnom vykone tam ale musia byt mensie otacky na kardane, cize by ta musel brzdit... Vykon pripadajuci na prednu a zadnu napravu musi byt zhodny!Pockaj, pockaj ty si to napisal obratene. Ma to byt 48:52.
  48% ide dopredu a 52 dozadu. Nepletme % z hodnotami, ktore su udane v jednotkach SI . Radsej spekuluj nad MK, ako vykone. Je to jednoduchsie. Precitaj si ten clanok na ktory sa odvolava Harley.
 
 |  
			| Pia, 25.01.2008, 15:30 | 
					
					     |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | Marián Dzina píše: No teraz ti nerozumiem -ake sily máš na mysli-aky pomer sil medzi predkom a zadkom?Dve desatiny boli na diferencialoch.Sily, to je jedno. A dve desatinky stupna? a na vstupe kardanu ci na vystupe na koleso?_________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Sob, 26.01.2008, 21:10 | 
					
					     |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | dado píše: pal píše: takze to nechapem. Som myslel ze 52:48 krutaku v prospech zadok. To namena ze ak je vacsi krutak vzadu, pri zhodnom vykone tam ale musia byt mensie otacky na kardane, cize by ta musel brzdit... Vykon pripadajuci na prednu a zadnu napravu musi byt zhodny!Pockaj, pockaj ty si to napisal obratene. Ma to byt 48:52.  48% ide dopredu a 52 dozadu. Nepletme % z hodnotami, ktore su udane v jednotkach SI . Radsej spekuluj nad MK, ako vykone. Je to jednoduchsie. Precitaj si ten clanok na ktory sa odvolava Harley.NO, precitam si potom:). Ale pokial pisete zenaozaj je zadok rychlejsi, tak v tom pripade by mi to len vyhovovalo. Vzadu bude pomalsi diff a bude na 100 percent. Este musim doriesit zamenu prevodov v tom paju zo 4,9 na 4,6 a potom sa do toho pustim._________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Sob, 26.01.2008, 21:12 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Majod OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32
 Príspevky: 647
 Bydlisko: Ko PD
   | Len pre poriadok pomer difu sa uvadza napr 1/5 čo znamena 5 otačok kardanom ,1 koleso,tu su tie dve desatiny ak to chceš v stupnoch tak je to 360/ 5*360 -v danom pripade. _________________
 UAZ,,Wrangler CRD
 
 
 |  
			| Sob, 26.01.2008, 23:59 | 
					
					   |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | Marián Dzina píše: Len pre poriadok pomer difu sa uvadza napr 1/5 čo znamena 5 otačok kardanom ,1 koleso,tu su tie dve desatiny ak to chceš v stupnoch tak je to 360/ 5*360 -v danom pripade.  uz asi tusim co myslis... takze u teba to je 1:x vpredu a 1:(x+0,2) vzadu?_________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Ned, 27.01.2008, 0:17 | 
					
					     |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | Dnes zomna opadlo cele nadsenie ohladom paja. Cele to stroskotalo na povodne najjednoduchsej veci, podlozkach pod kola. Som zistil, ze pri danych rozteciach nieje mozne vyrobit podlozky z 6 na 5. A davat dozadu odlisne disky, resp. zhanat niekde vzhladovo zhodne disky po 2ks s 5 a 2ks so 6dierami, mi tiez pride neuskutocnitelne    Esteze to isti Aussie_________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Štv, 14.02.2008, 1:46 | 
					
					     |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | _________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Ned, 04.10.2009, 22:35 | 
					
					     |  
		|  |  
		|  |  
 
	
		| Kto je on-line |  
		| Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |  
 
	|  | Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
 Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
 
 |  
 |