Dnes je nedela 25. mája 2025, meniny má Urban a zajtra Dušan
Autor |
Správa |
TOM
Koumák
Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 22:01 Príspevky: 183
|
dado píše: Rozhodol som sa, ze zmenim vzhlad motora. Blok je od hrdze a chcel by som ho niecim natriet. Akou farbou ? Dalej aku farbu pouzit na veko ventilov ? Aku farbu na plastove nadoby ostrekovaca..? Co z hadicami ? Daju sa tie pancierove navleky kupit osobitne ? Air Ram efekt : dnes rano som to prechadzal na Googli... vsetci mali aj vstupny otvor, ktorym sa teple vzduch vysal a isiel cez vystup popred sklo a dozadu.
na kov by som dal polyuretanovu dvojzlozkovu, zaklad a vrch. chemolak robil aj origos na motory, uz neviem presne oznacenie.
na plasty je dobry PLASTOFIX od BODY, je to taka vodicka, ktora to trochu nalepta. mam vyskusane na PVC, super. potom na to nejaku syntetiku. jasne ze to treba zdrsnit a odmastit. niektore plasty su problem..silon, teflon..
|
Pon, 18.12.2006, 21:59 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|

dado píše: Rozhodol som sa, ze zmenim vzhlad motora. Blok je od hrdze a chcel by som ho niecim natriet. Akou farbou ? Dalej aku farbu pouzit na veko ventilov ? Aku farbu na plastove nadoby ostrekovaca..? Co z hadicami ? Daju sa tie pancierove navleky kupit osobitne ? Air Ram efekt : dnes rano som to prechadzal na Googli... vsetci mali aj vstupny otvor, ktorym sa teple vzduch vysal a isiel cez vystup popred sklo a dozadu.
Především dokonale očistit a odmastit! Já používám na motory barvy od VHT. Jsou na to určený. Blok u Jeepa(u XJ) jsem nejdřív brutálně vykartáčoval a pak nastříkal barvou na výfuky,mat černá. Po zaschnutí jsem to přestříkal lesklým Hamerite ve spreji. Mat uděla podklad,,lesk zase ochranu a základ úpro dobroun údržbu a mytí.Vazkoušeno a osvědčeno i po ěkolika mytí jak ARVOU nebo třeba tech. benzínem.
Hlavu jsem stříkal stříbrnou barvou na výfuky.
Veškerý víka,nebo držáky ať už hliníkový nebo ocelový,jsem nechal opískovat a pak do práškovýho laku,komaxit.
Nádobku na ostřikovače bych asi nelakoval,bude to určitě nějakej blbej,mastnej plast a držet to nebude. Buď bych koupil novou a nebo jí jen vydrbej nějakým tekutým pískem na nádobí,třeba Cif.
Návleky na hadice by se měly dát koupit v nějakým tuning-shopu.
Ten ram-efekt, trochu nerozumím co myslíš.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Uto, 19.12.2006, 11:26 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Harley píše: Ten ram-efekt, trochu nerozumím co myslíš.
Jedna sa mi o to:
Na fotke ma vpredu auto otvor aj na vstup vzduchu, ktory ide pod kapotu a tak vytahuje vzduch horuci. Nema tento system vacsiu ucinnost, ako ten ktory si mal napr. pripraveny pre svoje XJ ?(bez vstupu, len podtlakom vysaval horuci vzduch a pri vyssej rychlosti opacne vzduch vhanal.)

|
Uto, 19.12.2006, 13:07 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Aha!
No to asi má ale asi to není moc vhodná varianta pro offroady.Navíc,ty auta na fotkách to maj kvůli kompresoru,kterej potřebuje velkej přísun vzduchu a chladnýho. Takže ty přední vztupy proudí přímo k sání a nebo jen k intercooleru. Zadní část jako odsávání tepla s motoráku.
Kdybys ty haubny viděl ze spoda,tak by pravděpodobně byly oddělený přední vztupy od zadních výdechů.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Uto, 19.12.2006, 13:19 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
No neviem si predstaviť nejako ako by to vyzeralo na ZJ. ďalšie vstupné otvory vpredu na kapote. Jedna vec je ale ista čo mam od rýchlostných učkarov, odsavací otvor musí byť niekolko nasobne väčší ako ten ktorým vhaňaš vzduch, proste aby to fungovalo na vysavacom efekte. Ram efekt je asi fajn na šporťakoch a rýchlich autách ale asi nebude moc účinný ked ideš terenom tak 5km/hod a dlhodobo 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 19.12.2006, 13:19 |
|
 |
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
A ja si myslím,že pri takom zatopení predku auta -pri vjazde do vody,keď ti vlezie do motora vlna vody by to nemuselo mať až takú výhodu 
|
Uto, 19.12.2006, 13:49 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
To už je jedno ak maš nasavanie šnorchelom ak nie tak je prúser tak či tak ked už ide voda cez kapotu. Ja pri jazdení na zahorí vošiel do bažinky a aj ked to bol docela rýchli prejazd filter sa mi namočil. Ale nejako nemusím moc mačať auto vo vode leda tak ked podvozok umyť od blatenka ale žeby topil to 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 19.12.2006, 13:53 |
|
 |
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
No na tom videu,čo si dal ráno sa museli aj posrať,ked spravili z auta ponorku 
|
Uto, 19.12.2006, 14:00 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Jacko píše: No na tom videu,čo si dal ráno sa museli aj posrať,ked spravili z auta ponorku 
Heh nebolo času zrejme 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 19.12.2006, 14:01 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Proto říkám,že to není na offroad vhodný.
Ale odsávání tepla za haubnou funguje právě při malejch rychlostech.
To nasávání vzduchu není pro větrání ale pro nasávání vzduchu pro sání,popř. pro chlazení když je intercooler. To z výdechama nemá nic společnýho.
Ram efekt začíná kolem rychlosti asi 40-50Km/h. Do tý rychlosti zhruba je účinná vrtule chlazení.Pak její funkci přebírá nápor vzduchu.
dado,takhle nějak bude tvůj motor vypadat?
http://krcperformance.net/newcontent/powdercoating.html
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Uto, 19.12.2006, 14:08 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
A sakriš to je nadhera, ešte mať tak možnosť vlastnú garaž vela chechtakov a nejake druhé približovadlo, hned by som sa dal na takéto čosi a nielen motor, ale komplet porobiť celé auto.
Ach jaj zatial nehrozí, budem rad ak odstranim kadejaké pazvuky z pod auta 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 19.12.2006, 14:11 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Na tohle moc peněz netřeba. Spíš jen to druhý přibližovadlo,čas a místo. 
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Uto, 19.12.2006, 14:17 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Hej a ešte takú bezvýznamnú drobnosť vedieť to naspäť všetko poskladať aby fungovalo. To moc odvahu nemám. Ale bolo by fajn taka generálka motora.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 19.12.2006, 14:20 |
|
 |
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
Andrej,nevadíked ti ostanú diely,po čase budeš mať na nové auto 
|
Uto, 19.12.2006, 15:15 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Takze s tym ram efektom mi je to uz jasne.
Podla vsetkeho to budem robit sam pravdepodobne kombinacia plech a laminat. Ak mate iny napad sem s nim.
Ak mate niekto obrazok kde na kapote pre 4,0 I treba spravit otvor tak ho poslite.
Tie motory su krasne.
Bol by som rad za vase napady co sa tyka farieb. K striebornej karoserii sa asi hodi vsetko. Ale chcel by som nieco jednoduche. U mna zatial vyhrala kombinacia oranzovy blok, strieborna hlava, oranzove veko ventilov ...
(inak asi ma rozdrapi s tohoto mesta, v speci obchode s farbami som sa pytal na farbi ktore odolavaju tak teplotam 300 - 500 C odporucili mi farbu na radiatory.  )
Co sa tyka spatnej montaze - tak treba fotit. V 99 ked som bol na vojne som videl prvykrat rozobraty MB E 300 v domacych podmienkach. kazdy jeden kablik mal nalepeny papierik co-kam ide.
|
Uto, 19.12.2006, 15:19 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|